SEURAKUNNAN HALLINTO JA VAPAAEHTOISTYÖ

VASTUUNKANTAJIA ON MONENLAISIA - EHKÄ SINÄKIN?

​

Kaskisten seurakunnan toiminnasta vastaa työntekijöiden lisäksi monikymmenpäinen vapaaehtoisten ja luottamushenkilöiden joukko. Kirkkovaltuusto ja kirkkoneuvosto tekevät koko seurakuntaa koskevia päätöksiä, toimikunnat ideoivat ja kehittävät oman työalansa toimintaa, vapaaehtoiset palvelevat monipuolisesti musiikki-, diakonia/lähetystyön- ja keittiön tehtävissä,  sekä kiinteistöhuollon saralla. Yhdessä kaikki nämä toimijat muodostavat sen mitä kutsutaan nimellä Kaskisten seurakunta.

​

Myös Sinulle on paikka yhteisessä työssä kaupunkimme ja sen asukkaiden hyväksi. Vapahtajamme puhui maan päällä eläessään vertauksen isännästä, joka palkkasi työntekijöitä viinitarhaansa. Läpi päivän uutta väkeä otettiin töihin, viimeiset vielä illansuussa. Yhä uusille ihmisille kuului kutsu: "Menkää tekin minun viinitarhaani." Ehkä sinä olet yksi pitkään Herran viinitarhassa ahertaneista, tai ehkä kuulit kutsun nyt vasta ensimmäistä kertaa. Niin tai näin, jokainen on yhtä tärkeä ja jokaiselle Herralla on palkka varattuna.

​

Kutsumme sinua tervetulleeksi yhteiseen iloiseen joukkoomme!